Monday, March 10, 2008

ليله عشق


فى ليلة عشق واخدانى

على شط الهوى التانى

قابلت البحر ف عيونك

شربت عطشت من تانى

هى دى بدايتك معايا

شوف بقى قلبى وجنونه

***

بشرع العشق ع العشاق وع المجاريح

ف بحر عينيك

فردت قلوعى ويا الريح

.سهر ليلتها البدر يتوانس معايا

وحط صورته جنب صورتى فى المرايا

اه

..وصدقونى ضحكتله

ضحك وقاللى وقولتله

وحكينا أسرار الهوى

.وازاى ندهلى وروحتله

وازاى قاسيت

وازاى تعبت

***

ومن ليلتها وقلبى مش طايق حنانه

ومن ساعتها وهو مش نايم مكانه

.سهران ف ذكرى

أحلى ليلة من زمانه

داير يدور ع اللى راحوا وع اللى كانوا

اعقل يا قلبى مش كدة

يقولى لأ

هو كدة

وأقوله ايه أخرة كدة ؟؟

يقول أنا مبسوط كدة

ما تحاسبونيش

مادام عشقت
****

فى ليلة عشق واخدانى

.على شط الهوى التانى

قابلت البحر ف عيونك

شربت عطشت من تانى

هى دى بدايتك معايا

شوف بقى قلبى وجنونه


حنان ماضى

6 comments:

shahy said...

ياة الاغنية دي حركت جوايا مشاعر كتير اوي

بس كلها مشاعر حلوة

انا كنت دخلت عندك زمااااااااان بس ماعلقتش ودلوقتي قلت لازم اعلق بعد التأثير بتاع الأغنية عليا

تحياتي

مدحت محمد said...

حنان ماضى
رائعه بكافة المقاييس
واغانيها هادية اوى
الحقيقة الاغنية دى جميلة اوى

Anonymous said...

yaaaah 7anan mady ya dalia wala zaman ana kont ba7ebelha song bet3'aneha 3al ba7r o heya labsa bornetah kan esmaha 2eh el song deh
yalla ya fandem good choice for ur songs
and i hope that u consider me as ur friend coz its not good 2 feel lonely as what i read on previous post
ssalam ya gamiela o 2ed7aky o 7eby el 7ayah

lonlysmily said...

لو تعرفى انا بحب حنان ماضى اد ايه
وفرحت جدا اما لقيت اول بوست ليكى للاغنيه دى
بعشقهاااااااااااااااا
سولا بجد انا كمان بحبلها الاغنيه دى
البحر دا اغنيه نسمعها ميه مرة
الله عليها
تحياتى لذوقك:)

Dalia said...

shahy

نورتى يا جميله
الاغنيه دى بصراحه رائعه جدا

-----------------------------------

مدحت محمد

اجمل حاجه فى الاغنيه دى انها خليتنى اعيط
it touches me inside

-----------------------------------

Sola

طبعا يا سولا احنا اصدقاء
و انا كمان بحب اغنيه البحر دى
كانت دايما تيجى على القناه الخامسه زمان

-----------------------------------

lonlysmily

ميرسي جدا
اكيد حنان ماضى كلنا نحبها

Sara said...

أنا وأنتي مستخدمين نفس الصورة :)
مبروك للخطوبة ويار بيهنيكوا ببعض ويملى حياتكوا دايما سعادة وفرح
http://sara-out-of-the-blue.blogspot.com/2008/03/blog-post_06.html

تحياتي ليكي وياريت تحطيلنا لينك للاغنية نسمعها